Veelgestelde vragen

Dient er een aanbetaling te worden voldaan? Zo ja, wat is de hoogte van deze aanbetaling?

De aanbetaling komt overeen met 30% van de reissom, reserveringskosten en bijdrage calamiteitenfonds. Indien u een annuleringsverzekering bij ons afsluit wordt de premie daar ook bij geteld. Indien u boekt op basis van de vroegboekprijzen gelden afwijkende regels.

Op welke manier kan ik de betaling voldoen?

Indien u via internet een reservering maakt, kunt u er ook voor kiezen om de (aan)betaling via iDEAL of creditcard te voldoen. Als u telefonisch reserveert bij Vacansoleil, dan ontvangt u direct na uw reservering een email bevestiging met daarin een link om direct de aanbetaling over te maken via iDEAL of creditcard. De aanbetaling komt overeen met 30% van de reissom, reserveringskosten en bijdrage Calamiteitenfonds. Indien u een reis- of annuleringsverzekering bij ons afsluit wordt de premie daar ook bij opgeteld.

Ongeveer 8 weken voor uw vertrek ontvangt u een e-mail ter herinnering aan het betalen van het restantbedrag. Via de link in deze e-mail kunt u het restantbedrag via iDEAL of creditcard aan ons overmaken. Wanneer u 9 weken voor vertrek boekt vragen wij u het gehele bedrag in één keer te voldoen. Indien u telefonisch boekt, ontvangt u een email met daarin een link naar een iDeal en/of creditcard betalingsmogelijkheid. Reserveert u online, dan kunt u de betaling direct tijdens het reserveren via iDEAL of creditcard voldoen.

Het rekeningnummer van Vacansoleil is 1575.88.378 ten name van Vacansoleil in Eindhoven.
IBAN-code: NL06 RABO 0157 5883 78
BIC code: RABONL2U
Als betalingskenmerk kunt u uw reserveringsnummer invullen.

Krijg ik een bevestiging dat de betalingen door Vacansoleil zijn ontvangen?

Nee, u krijgt geen betalingsbevestiging van Vacansoleil.