Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Mijn Vacansoleil

Wanneer en hoe ontvangt u uw inloggegevens?

U ontvangt uw inloggegevens per e-mail, samen met uw reserveringsbevestiging. Als u via internet geboekt heeft ontvangt u deze direct per e-mail. Als u telefonisch heeft geboekt krijgt u uiterlijk de eerstvolgende werkdag uw bevestiging en inloggegevens per e-mail toegestuurd.

Inloggen op mijn Vacansoleil lukt niet. Wat nu?

U kunt de inloggegevens vanuit de email kopiëren en plakken op de inlog vensters. Als u eenmaal ingelogd bent, kunt u uw wachtwoord zelf aanpassen.

Wanneer en hoe kunt u de reispapieren uitprinten?

Eenmaal ingelogd op www.mijnvacansoleil.nl ziet u links in het scherm een menu-balk. Daar ziet u "Uw boeking/Gegevens". Zodra u met uw muis hierop gaat staan verschijnt er een nieuwe menu-balk. Klik vervolgens op "reispapieren" en print ze uit. Dit is mogelijk, indien de betaling voldaan is, vanaf 6 weken voor vertrek.

Kunt u via de website terug vinden of uw betaling binnen is?

Op de website wordt geen betalingsverkeer weergegeven. Wel kunt u terug vinden hoeveel de eerste betaling is, hoeveel de restantbetaling bedraagt en wat de uiterste betaaldatum is.

U bent uw inloggegevens kwijt. Hoe kunt u deze opnieuw opvragen?

Als u uw inloggegevens kwijt bent kunt u die zelf via de website www.mijnvacansoleil.nl opvragen. Op de beginpagina van deze website ziet u "wachtwoord vergeten" staan. Klik hierop en volg de stappen zoals aangegeven.