Veelgestelde vragen

Kan ik een Vacansoleil-gids bestellen?

Het is helaas niet mogelijk om een brochure te bestellen sinds 2016. Vacansoleil heeft geen nieuwe vakantiebrochure gemaakt. Een besluit dat past bij onze visie op duurzaam ondernemen. Zo helpen we mee om de papierberg te verkleinen. Daarnaast zien we dat steeds meer mensen gebruik maken van onze website. Alle campings en uitgebreide beschrijvingen van de faciliteiten en de omgevingen vindt u op onze website.

Verloren voorwerpen

Indien u iets belangrijks bent verloren of vergeten op uw vakantiebestemming verzoeken wij u dit binnen 1 week na thuiskomst telefonisch bij één van onze medewerkers te melden. Voor de meeste kans op succes vragen wij u zoveel mogelijk kenmerken van het voorwerp te noemen, zoals merk, kleur, maat en eventuele andere specifieke kenmerken.

Waar kan ik terecht met eventuele vragen/opmerkingen naar aanleiding van mijn vakantie?

Na thuiskomst ontvangt u per email een link naar een online Vacansoleil tevredenheids-enquête waarop u uw mening kunt geven. Wanneer dit niet volstaat, kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen met onze medewerkers.

Is het mogelijk om al een reservering te maken voor het volgende jaar?

Ongeveer vanaf mei kunt u een reservering maken voor 2018. Vacansoleil boekt dan de gewenste accommodatie en periode voor u in. Bij sommige campings zijn dan nog geen definitieve prijzen bekend. Dan berekenen we € 200,- per accommodatie als voorboekingskosten . Wanneer de definitieve prijzen bij ons bekend zijn, krijgt u van ons een voorstel en een optie voor 5 dagen waarop u de boeking kunt bevestigen of annuleren. Bij bevestiging worden de € 200 voorboekingskosten verrekend met uw aanbetaling. Bij annulering storten wij dit geld zo spoedig mogelijk op uw rekening terug. Tot 1 december 2017 geldt een aanbetaling van 20% van de huursom (daarna geldt 30%),  reserveringskosten, bijdrage Calamiteitenfonds en eventuele premie reis- en annuleringsverzekering.