Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Weer thuis

Kan ik een Vacansoleil-gids bestellen?

Vacansoleil heeft sinds 2016 geen brochures meer. Zo helpen we mee om de papierberg te verkleinen. Alle informatie over campings, accommodaties, animatieprogramma’s, aanbiedingen, boeken én inspiratie vindt u op onze website.

Heeft u toch nog vragen? Wij beantwoorden ze graag! Neem contact met ons op via de live-chat, 0900-9899 (€0,70 per gesprek) of het contactformulier.

Verloren voorwerpen

Indien u iets belangrijks bent verloren of vergeten op uw vakantiebestemming verzoeken wij u dit binnen 1 week na thuiskomst telefonisch bij één van onze medewerkers te melden. Voor de meeste kans op succes vragen wij u zoveel mogelijk kenmerken van het voorwerp te noemen, zoals merk, kleur, maat en eventuele andere specifieke kenmerken.

Waar kan ik terecht met eventuele vragen/opmerkingen naar aanleiding van mijn vakantie?

Na thuiskomst ontvangt u per email een link naar een online Vacansoleil tevredenheids-enquête waarop u uw mening kunt geven. Wanneer dit niet volstaat, kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen met onze medewerkers.

Is het mogelijk om al een reservering te maken voor het volgende jaar?

Ja, u kunt ook al reserveren voor volgend jaar.

Staat uw verblijfsperiode nog niet online?
Dan maken wij stap voor stap telefonisch uw boeking voor u in orde! Neem hiervoor contact met ons op via 0900-9899 (€0,70 per gesprek) of het contactformulier zodat wij u kunnen terugbellen.

Staat uw verblijfsperiode wél online, maar zonder prijzen?
Dan kunt u meteen boeken! U betaalt in dit geval €200 per accommodatie als aanbetaling. Zodra de prijzen bekend zijn, krijgt u van ons de factuur met het totale boekingsbedrag. Vanaf dat moment heeft u 5 dagen de tijd om uw boeking te annuleren. Bij bevestiging (u hoeft daarvoor niets te doen) wordt de €200 in mindering gebracht op het totale boekingsbedrag. Als u annuleert, krijgt u de €200 teruggestort op uw rekening.

Staat uw verblijfsperiode voor volgend jaar online mét prijzen?
Dan kunt u meteen boeken! Hierna heeft u 1 week de tijd om de aanbetaling te voldoen. Tot 1 december bedraagt deze 20% van het totaalbedrag van de huursom, reserveringskosten, bijdrage Calamiteitenfonds en eventuele premie van uw reis- en annuleringsverzekering. Boekt u op 1 december of later? Dan bedraagt de aanbetaling 30% van het totaalbedrag.